۱۷ مهر، ۱۳۹۲

من حامد فتاحی، صانع ژاله را نکشتم و قاتل او نیستم!



از کامنتها: سلام من حامد فتاحی هستم که در این آدرس، اتهام بی اساس قتل به من را منتشر کرده اید:

من و شما ممکن است از نظر سیاسی با هم به شدت مخالف باشیم ولی در این مخالفت باید به حداقلهایی از اخلاق و انسانیت پایبند باشیم. شما خوشتون میاد یک نفر از روی دشمنی به شما، شما را به دروغ، قاتل معرفی بکنه و بعد دیگران دروغ او رو در اینترنت منتشر کنند و از آن به بعد هر کس اسم شما را در اینترنت سرچ کرد با مطالبی روبرو شود که شما را قاتل معرفی می کند؟ بنده جوابم را به آن داستان در این آدرس نوشته ام: http://armanha.tk/?p=481 در دو سه سالی که از این ماجرا گذشته است، انتشار این دروغ پردازی، روی زندگی و آرامش روان بنده اثر گذاشته. ازتون خواهش می کنم مطلب بنده را بخوانید و وجدان خودتان را قاضی کنید و بعد ببینید آیا بازنشر آن دروغ در مورد بنده کار درستی بوده است یا نه. برای آن دروغ، چه سند قابل قبولی منتشر شده که آن را بازنشر کرده اید؟ لطفا اگر به این نتیجه رسیدید که کار غلطی بوده است، در اسرع وقت، آن مطلب را از صفحه تان حذف کنید.

Rosa: من جوابتان را اینجا دادم
اطلاعات مرتبط در زیر:
در ویکیپدیا صانع ژاله
حرفهای مادر و پدر صانع ژاله بر سر مزارش
IRAN - چه کسی صانع ژاله را کشت ؟



حامیان دولت جمهوری اسلامی از یک سو و مخالفان دولت از سوی دیگر تلاش کرده اند با ارائه برخی مدارک، صانع ژاله، دانشجوی کرد سنی را که روز 25 بهمن آنگونه که منابع دولتی صراحتا اعلام کرده اند با شلیک مستقیم گلوله کشته شده است، از هواداران خود معرفی کنند. «قانع»، برادر صانع ژاله، ساعاتی پیش در گفت و گو با علی جوانمردی، خبرنگار شبکه خبری فارسی صدای آمریکا ادعای رسانه های دولتی را رد کرد.
قانع ژاله برادر صانع ژاله دانشجویی که در حوادث 25 بهمن جان باخت، بازداشت شده است. یکی از نزدیکان صانع ژاله میگوید: در مراسم تشییع این جوانٍ 26 ساله در شهر پاوه، حضور بسیجیان و نیروهای لباس شخصی بسیار پررنگ بوده است. به گفته این شاهد عینی خانواده ژاله بشدت تحت فشار قرار دارند و به آنها گفته شده گفتگو با صدای آمریکا را تکذیب کنند. گزارش از علی جوانمردی.

هیچ نظری موجود نیست: